Monday 4 July 2016

aku takut Ramadhan dah nak pergi!

Assalamualaikum..

aku takut! takut ape!aku takut aku belum bersedia lagi nak tinggalkan bulan  ramadhan..aku takut aku akan berubah sebab suasana sekeliling aku..aku takut nak lalui hidup kalau ramadhan dah berakhir..aku takut aku tak akan jadi diri aku dalam bulan ramadhan..aku takut amalan aku di bulan ramadhan tak diterima.,,aku takut aku tergolong dalam golongan yang mempersiakan bulan ramadhan..aku takut nak menyambut raya sedang aku masih tidak tahu amalan aku di bulan ramadhan diterima atau tidak...aku takut aku ada buat dosa ..dan yang paling aku takut sakali...aku takut Allah masih tak ampunkan aku!
aku takut!!

macam mana aku nak sambut raya dalam keadaan aku takut macamnii!!aku takut kalau ramadhan dah pergi dan aku akan jadi orang yang paling rugi..aku nak jumpe ramadhan tahun depan lagi..aku nak ramadhan lagi..aku nak minta sesuatu..Betapa aku harapkan setiap amalan dan setiap taubat aku diterima wahai Allah..:'(

awak awak sekalian,ada satu bendani nana nak cakap,setiap yang bernyawa pasti akan merasai mati..nana nak minta maaf andai ada salah dan silap sepanjang berada di blognie..nana minta maafa..nana minta maaf ...minta sangat maaf..

  
        ada apa dalam bulan ramadhan ni?nana pun tak tahu tapi nana takut nak tinggalkan bulan ramadhanni


aku nak jumpa ramadhan lagi next year..
  
  
aku belum bersedia...

No comments:

Post a Comment

why don't we obey Him?

  Assalamualaikum ya asdiqo'i! uhibukum jiddan! for today,I want to share to my readers about human.As we know,we are a human being righ...